0
KOŠÍK
0 ,- Kč
Úvod  >  Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY PLATNÉ V INTERNETOVÉM OBCHODĚ

Internetový obchod Flipík www.flipik.cz provozuje společnost:

BP Consulting s.r.o.
Roháčova 188/37
130 00 Praha 3
IČO: 26097192
DIČ: CZ26097192
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 116425

E-mail: hracky@flipik.cz

Všechny prodejní ceny na stránce jsou uvedeny včetně DPH.

Bankovní spojení pro úhradu objednávek:
Peněžní ústav: MONETA Money Bank, a.s.
IBAN: CZ 14 0600 0000 0002 0903 3890

Adresa pro zasílání reklamací nebo vrácení výrobku zakoupeného přes internet:
Bambule Partner
Romana Havelky 5b
586 01 Jihlava

e-mail: hracky@flipik.cz

Provozní doba:
Po-Ne: 9.00 – 19.00

Nákup výrobků prostřednictvím internetového obchodu www.flipik.cz (dále jen IO Flipík ) mohou fyzické a právnické osoby uskutečnit bez omezení, za předpokladu, že se budou řídit níže uvedenými pravidly.

  1. Zákazník si může objednat jakýkoliv výrobek, který je v aktuální nabídce internetového obchodu. Ceny výrobků a akční ceny v IO Flipík se z marketingových a obchodních důvodů mohou lišit od cen v prodejnách Bambule Partner.

  2. Způsoby a ceny doručení
    Existuje několik možností, jak si po nákupu převzít svůj výrobek. Vyberte si tu, která Vám nejvíce vyhovuje:

    Zaslání výrobku na adresu kurýrem
    Po celém území České republiky doručujeme objednané výrobky službou DPD.

    V případě objednávek výrobku na dobírku, je výrobek expedován okamžitě, nejpozději do 8 dnů po přijetí objednávky. V případě, že se dodací lhůta prodlouží, například z důvodu nedostatku výrobků na skladě, budeme o této skutečnosti neprodleně informovat.

    V případě objednávek výrobku s platbou převodním příkazem nebo prostřednictvím on-line plateb, je výrobek expedován až po připsání platby ve prospěch účtu společnosti.

    Osobní odběr v prodejnách Bambule Partner
    Osobní odběr výrobku, objednaného přes internetový obchod, je na prodejnách Bambule Partner možný pouze při platbě předem. Není možná úhrada objednaného výrobku přímo v prodejnách.

    Výrobek objednaný k osobnímu odběru na prodejnách Bambule Partner v rámci ČR zpracováváme do 8 pracovních dnů od připsání úhrady na náš účet. Zpracovaná a zabalená objednávka je expedována nejpozději do 7 pracovních dnů nejbližším rozvozovým autem na prodejnu (odběrné místo). Ve výjimečných případech se může stát, že výrobek bude expedován do 14 pracovních dnů. O jeho doručení na odběrné místo – prodejna Bambule Partner budete informováni e-mailem a SMS zprávou. 

    Výdej objednaného výrobku: POZOR, výdej objednaného a zaplaceného výrobku je možný pouze po předložení občanského průkazu nebo jiného platného dokladu totožnosti. Jméno a adresa zákazníka, který si přijde výrobek vyzvednout, musí být totožné se jménem a adresou v objednávce. Kontrolou osobního dokladu zabraňujeme výdeji již zaplaceného výrobku jiným osobám. V případě, že chcete výrobek poslat jinou osobu, než jste uvedli v objednávce / např. z důvodu nemoci, odjezdu apod. /, informujte nás o tom předem e-mailem.

    Výrobek si můžete vyzvednout do 8 pracovních dnů od oznámení o doručení na odběrné místo - prodejnu Bambule Partner. Po uplynutí této lhůty bude výrobek zařazen do prodeje a Vám bude vrácena na účet uhrazena cena výrobku. V případě nevyzvednutí objednaného výrobku na odběrném místě je prodejce oprávněn účtovat manipulační poplatek za vyřízení a stornování objednávky ve výši 50, - Kč.

    Na odběr výrobku v prodejně Bambule Partner Vás budeme informovat e-mailem. V případě, že jste informaci o možnosti převzít zásilku neobdrželi více než 14 pracovních dnů od objednávky, kontaktujte ještě před návštěvou prodejny pracovníky internetového obchodu e-mailem.​​

    Proč je osobní odběr možný jen s platbou předem? Platbou předem zamezujeme zneužívání této služby na objednávání a následně nepřevzetí výrobku na prodejně. Při nepřevzetí objednaného zboží vznikají manipulační náklady, které by při zneužívání mohly vést ke zbytečnému předražení této služby. Za pochopení děkujeme.

    Ceník dopravy

    Doprava výrobku na prodejnu Bambule Partner v ČR
    - objednávka do 5000,- Kč: 50,-Kč
    - objednávka nad 5000,-Kč: ZDARMA

    Doprava DPD v rámci ČR
    Platba předem
    - objednávka  do 5000,- Kč: 150,-Kč
    - objednávka  nad 5000,- Kč: ZDARMA

    Dobírka
    -objednávka  do 5000,- Kč: 180,- Kč
    - objednávka  nad 5000,- Kč: ZDARMA


    Kurýrní služba doručuje zásilky v pracovní dny od 8.00 do 18.00 hod. Zvažte, prosím, adresu doručení zásilky, aby Vás kurýr zastihl (např. adresa pracoviště). Také je nutné v objednávkovém formuláři uvést správné telefonní číslo, aby Vás kurýr mohl předem kontaktovat. Správné vyplnění údajů je důležité, aby se zásilka nevrátila zpět. V případě opětovného zaslání je opět účtovaný poplatek za přepravu. Uvedené ceny přepravy jsou platné v rámci České republiky. Poštovné do jiných zemí je počítáno samostatně a zašleme ho na vyžádání.

  3. Platby
    Po objednání výrobku s platbou předem doporučujeme výrobek uhradit ihned po uzavření a odeslání jednou z nabízených možností on-line plateb. Na stránce se sumarizací objednávky si vyberete způsob platby.
    V případě výběru možnosti Převodní příkaz se Vám po ukončení objednávky zobrazí údaje pro zadání platebního příkazu ve vaší bance nebo na poštovní poukázku. Také v e-mailové zprávě, kterou dostanete po vytvoření objednávky, jsou uvedeny všechny údaje potřebné k platbě. V případě, že jste zprávu neobdrželi, je pravděpodobné, že ji máte v nevyžádané poště - spamu. Tato zpráva je odeslána vždy hned po uzavření objednávky a je odesílána automaticky. Pokud zprávu nemáte, nebo nejdou zobrazit údaje pro úhradu, můžete výrobek uhradit převodním příkazem na níže uvedené číslo účtu, objednávku a její hodnotu si můžete ověřit po přihlášení v "uživatelské sekci" v horním menu / platí pouze pro registrované zákazníky/.

    Bankovní spojení pro úhradu objednávek:
    Peněžní ústav: MONETA Money Bank, a.s.
    Č. účtu: 209033890/0600
    variabilní symbol: používejte vždy číslo objednávky.
    Částka: hodnota objednaného výrobku / po slevě / a přepravní náklady

    Pokud nemáte potvrzující e-mail a nezapsali jste si údaje pro platbu po uzavření objednávky / částka a variabilní symbol /, vyžádejte si číslo objednávky a částku na úhradu na hracky@flipik.cz.

    Po objednání výrobku s platbou na dobírku zaplatíte hotově kurýrovi, který Vám objednaný výrobek doručí. Neplatíte nic předem.

    Možnost zaplatit kartou online přes platební bránu B-PAYMENT (BORGUN). Více informací ZDE.

  4. Možnost nákupu na splátky Cofidis. Více informací ZDE.

  5. Každá odeslaná objednávka se stává závaznou. Její zrušení je možné pouze v den odeslání objednávky nebo před odesláním výrobku a to až po vzájemné dohodě. V případě nepřevzetí zásilky je firma BP Consulting s.r.o. oprávněna požadovat úhradu vzniklých nákladů na přepravu a balné. Objednávka na dobírku může být před odesláním prověřená na telefonním čísle uvedeném v objednávce. V případě objednávky většího množství výrobků si vyhrazujeme právo na ověření dostupnosti a následné potvrzení objednávky. 

  6. Z důvodu častého nepřevzetí výrobku zasílaného na dobírku vyhrazujeme si právo požadovat platbu předem v těchto případech: u objednávky více než 4 kusů výrobků, nebo u objednávky zákazníkem, který v minulosti zásilku na dobírku nepřevzal.

  7. Po ověření objednávky Vám budou údaje o vyřízení, odeslání a výsledné ceně zásilky zaslány na uvedený e-mail, případně SMS na uvedené telefonní číslo.

  8. Při dodání si musí zákazník výrobek zkontrolovat vizuálně ihned po převzetí. Má právo si výrobek nepřevzít v případě, že je na něm viditelné mechanické poškození, zjevně způsobené přepravou, nebo pokud je výrobek neúplný. V případě, že poškození není viditelné a reklamace je uplatněna do 10 dnů ode dne dodání, společnost BP Consulting s.r.o. se zavazuje poškozený výrobek vyměnit.

  9. V případě uplatnění reklamace později, platí obvyklý reklamační postup stanovený reklamačním řádem IO Flipík.

  10. Oprávnění na záruku zaniká v případě, že k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku, používáním výrobku v nevhodných podmínkách (chemicky agresivní, prašné, vlhké prostředí), nebo pokud byl provedený zásah do výrobku jinou než oprávněnou osobou (autorizovaným servisem). Ze záruky jsou také vyňaty vady způsobené živelnou pohromou a nesprávným napájecím napětím.

  11. Uvedené ceny přepravy jsou platné v rámci České a Slovenské republiky. Poštovné do jiných zemí je počítáno samostatně a zašleme ho na vyžádání.

  12. Rozpor s kupní smlouvou
    V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Toto ustanovení neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

  13. Odstoupení od smlouvy kupujícím

a)     Kupující spotřebitel má právo v souladu s § 1829 a násl. zák. č. 89/2013 Sb., občanského zákoníku odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí výrobku, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy odeslat prodávajícímu nejpozději 14. dne od převzetí věci.

b)    Výrobek by měl kupující spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém výrobek převzal. V případě, že bude výrobek vrácen nekompletní, poškozený či znečištěný, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o částku, která odpovídá opotřebení, hodnotě opravy nebo uvedení výrobku do původního stavu (v souladu s § 1833 obč. z.). Peníze za vrácený výrobek včetně nákladů na dodání výrobku budou kupujícímu spotřebiteli vráceny nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícím stejným způsobem, kterým je od kupujícího prodávající přijal, pokud kupující spotřebitel nesdělí jiný způsob navrácení peněz. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu spotřebiteli dříve, než mu kupující spotřebitel výrobek předá nebo prokáže, že výrobek prodávajícímu odeslal. Jestliže kupující spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání výrobku, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu spotřebiteli náklady na dodání výrobku ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání výrobku.

c)     Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit od smluv na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal a novin, periodik a časopisů. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy v případě dodávky výrobku v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

d)   Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li s výrobkem poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy dle § 1829 a násl. obč. z., kupující je povinen spolu s vráceným výrobkem vrátit i s ním související poskytnuté dárky.

e)   O odstoupení od smlouvy musí kupující prodávajícího informovat např. dopisem nebo emailem.

f)    Náklady na objednání a vrácení výrobku hradí v případě odstoupení od smlouvy kupující. Jen v tom případě, pokud výrobek plně neodpovídá kvalitativním požadavkům nebo bylo vadné, hradí náklady spojené s objednávkou, dodáním a vrácením výrobku prodejce. Za výrobek plně odpovídající kvalitativním požadavkům se považuje výrobek stejné nebo podobné charakteristiky, jaká je uvedená v nabídce výrobku na internetové stránce prodávajícího.

g)   Za náklady, které kupující vynaložil v souvislosti s objednáním výrobku, se považují náklady za uskutečnění objednávky, především cena za uskutečnění telefonického hovoru, kterým kupující udělal návrh na uzavření kupní smlouvy nebo cena za dobu připojení kupujícího na internetovou stránku prodávajícího, během které kupující vyplnil a odeslal formulář na objednání výrobku na internetové stránce nebo napsal a odeslal email s objednávkou výrobku v době trvání maximálně 30 minut.

h)   V případě, že má kupující stížnost, může se s ní obrátit na prodávajícího prostřednictvím emailu, případně na orgán dohledu nebo státního dozoru.

  1. Odstoupení od smlouvy prodávajícím
    Prodávající je oprávněný odstoupit od kupní smlouvy v případě vyprodání zásob, nedostupnosti výrobku nebo z důvodů vyšší moci, nebo pokud ani při vynaložení všeho úsilí, které je možno od něj spravedlivě požadovat, není schopný dodat výrobek zákazníkovi v lhůtě určené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedená v internetovém obchodě. Prodávající je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a zaplatit mu již zaplacenou zálohu za výrobek dohodnutý v kupní smlouvě v lhůtě 14 dní od oznámení o odstoupení od smlouvy převodem na účet určený kupujícím.

  1. Vrácení výrobku zakoupeného přes internetový obchod
    Nepoužité výrobky můžete bez uvedení důvodu vrátit s originálním obalem a s kompletním příslušenstvím do 14 dnů od nákupu podle § 1829 obč. z. Také je možná výměna za jiný výrobek v rámci položky, například jiná barva nebo druh (například panenky, transformery atd.), výměna za jinou položku není možná. Tato možnost je poskytována buď po zaslání výrobku na adresu uvedenou na dodacím listě/faktuře nebo v kterékoli prodejně Bambule Partner. Výrobek nesmí jevit známky používání. Na tuto nadstandardní službu není po 14 dnech od nákupu právní nárok a v případě, že výrobek není opakovaně prodejný za původní cenu / např. výrobek bez obalu, nebo výrobek již zařazen do slevy /. V tom případě nemusí být možnost navrácení výrobku nebo výměny zákazníkovi poskytnuta.

  2. Pro uplatnění reklamace nebo pro vrácení výrobku zakoupeného přes internetový obchod pište na email.

  3. Informace o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
    ​Pokud by mezi zákazníkem a provozovatelem e-shopu Flipík došlo ke spotřebitelskému sporu, je zákazník oprávněn řešit tento spor mimosoudně. Orgánem pro mimosoudní řešení sporu podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, je Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869. Veškeré informace k mimosoudnímu řešení sporů jsou uvedeny na internetových stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Zahájit alternativní řešení sporu je možné rovněž prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

  4. Ochrana osobních údajů
    17.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

    17.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

    17.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

    17.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

    17.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

    17.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

    17.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

    17.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

    17.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

    17.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

    17.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.